Aanpak en Tarieven

Kwalitekst doet een check van je website op de volgende onderdelen:

Communicatie

  • Is duidelijk voor wie je website is bedoeld?
  • Staat de klant centraal en niet de onderneming?
  • Hoe lossen jouw producten en diensten die problemen op?
  • Is het belangrijkste probleem van de klant beschreven? Wat is het worst case scenario?
  • Roepen de consequenties van hun probleem een gevoel van urgentie opIs de oplossing gecommuniceerd? Call to actions?


SEO/zoekwoorden & metatags

  • Met welke woorden vinden mensen nu je site? Kwalitekst vraagt je hiervoor Google Search Console op je site te (laten) installeren. Het stappenplan krijg je toegestuurd.
  • Zijn de paginatitels max. 60 karakters?
  • Heb je metadescriptions op je site staan? Max. 155 karakters
  • URL zoekmachinevriendelijk?
  • Alt tags: Hebben de foto's een titel. Zijn ze niet te groot?
  • H1, 2 tags? Zoekwoorden erin?

Schrijfstijl

  • Is de grammatica en spelling correct?
  • Geen gebruik van vakjargon? Eenvoudig taalgebruik?
  • Worden bezoekers persoonlijk aangesproken?
  • Wordt er een actieve schrijfstijl gehanteerd?
  • Is het taalgebruik gevarieerd en worden er synoniemen gebruikt?
  • Zijn er geen cliché's?

Beïnvloedingstechnieken

  • Staat je origin story op je site: hoe is je organisatie ontstaan?
  • Staan er testimonials en verhalen op je site
  • Heb je logo's van relevante keurmerken, awards, nominaties?
  • Geef je een waardevol en verrassend cadeau weg, bijv. kennis (PDF), gadget?
  • Heb je een nieuwsbrief aanmeldformulier of kopje met nieuws op je site

Techniek

  • Is je site mobielvriendelijk?
  • Is de laadsnelheid goed?
  • Welke links zijn er op en naar de site?
  • Zijn er indexatiefouten?
  • Is er duplicate content?

    Let op! Dit is een klein gedeelte van de techniek.
    Benader je websitebouwer voor een totaaloverzicht.

Kosten: Eénmalig € 75,-

Als je Kwalitekst de veranderingen laat doorvoeren, dan krijg je een korting van € 25,-